zaterdag 7 januari 2012

Een nieuw jaar, een nieuwe look

Voor alle lezers natuurlijk nog een heel goed, gezond en gelukkig 2012 gewenst!! Mag dat nog, op 7 januari?? Hoe dan ook, al is het laat, het is er niet minder gemeend door!

Al enige tijd was ik niet happy met mijn coupe. Het aantal 'bad-hairdays' was groter dat het aantal dagen dat het wel 'zat'. Daar had ik behoorlijk genoeg van. Een echtgenoot die steeds regelmatiger zei: "het zit een beetje hooiig" of iets van die strekking helpt dan ook niet echt. Dus afgelopen week heb ik de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt om de boel kort te laten knippen.

Vanmorgen was het zover, tot grote vreugde van mijn kapster. Want tja, voor kappers is 'model bijwerken' of 'puntjes knippen' nou niet bepaald een uitdaging.

Ik ben er zelf heel gelukkig mee, maar laat het aan jullie over om zelf een oordeel te vellen :-)



1 opmerking: