woensdag 12 oktober 2011

Ouderavond

Gisteravond heb ik mijn eerste ouderavond-presentatie verzorgd over mediawijsheid. De ouderraad van een school binnen ons werkgebied had daarom gevraagd. Natuurlijk had ik het zeer grondig voorbereid en het resultaat mocht er gelukkig zijn. Hoewel het natuurlijk heel spannend was, ging het heel erg goed en aan de reacties te beoordelen vond het publiek (ca. 40 personen) dat ook!
Een ouder verzuchtte na afloop: "Véél te kort, het was zo interessant!" En dan te bedenken dat ik bijna 1,5 uur heb staan praten!

Verder staat de New York trip met mijn zusje voor de deur: zondag vertrekken we! De weersverwachtingen voor volgende week zijn goed, dus wij gaan ons prima vermaken!

Als we terug zijn volgt een verslag + foto's!

1 opmerking:

  1. Fijn dat de ouderavond zo goed ging! Geeft energie en zin in de volgende :)
    Maar eerst genieten in the Big Apple. Heel veel plezier.
    groeten,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen