woensdag 3 maart 2010

Kick-off 23dingen

Gisterochtend was de kick-off van de cursus 23dingen. Met een groep van 16 collega's werden we door Jeroen van Beijnen van Cubiss geïntroduceerd in de wereld van web 2.0
Vooralsnog een hoop gezucht en gesteun bij veel collega's totdat we zelf aan de slag gingen. De eerste 'dingen' die ze moesten doen was het aanmaken van een gmail-account (voor wie dat nog niet had uiteraard) en het starten van een weblog. En tja, toen dat bij bijna iedereen lukte bespeurde ik voorzichtig wat enthousiasme hier en daar :-).
Het is nu van belang dat iedereen aan de hand van de online instructies lekker aan de slag gaat en ermee gaat 'spelen'. Ik ben benieuwd naar de volgende 'dingen'. Die komen volgende week online.

1 opmerking:

  1. Goede morgen Esther,

    De woorden gezucht en gesteun vielen mij meteen op.
    De eerste drie dingen hebben mij heel wat moeite gekost!!! Af en toe was het frustrerend, maar ik merk wel dat ik er steeds handiger in word.
    Gisteravond met ding 4 begonnen. De online instructie vond ik moeilijk. Het instructiefilmpje ging voor mij te snel, dus.....mijn directe hulplijn ingeschakeld. Ben aangemeld. De rest ga ik in de loop van deze week bekijken.

    Groetjes,Coos

    BeantwoordenVerwijderen