vrijdag 14 mei 2010

Instant Messaging




Sinds enkele dagen zijn Bas en Tim druk met GoogleTalk. Gek genoeg lukt het mij niet om in te loggen met mijn gmail-account!! Ik ga hier op een rustig moment nog wel eens mee verder stoeien, want ik merk dat het nu een beetje teveel tijd gaat kosten, en dat kan ik niet maken nadat we net een mail van Jeroen hebben gekregen :-))
Wordt later dus wellicht vervolgd!

Het is me wel gelukt om de chatback-link in mijn blog te plaatsen.

Overigens heb ik al jaren zowel een msn- als een yahoo-account. In het begin chatte ik nog wel regelmatig met vriendinnen, maar de laatste jaren niet of nauwelijks meer. De enige keer dat ik het gebruik is als manlief op zakenreis is naar Aziƫ of Amerika. Dan is IM een makkelijke manier om even snel informatie uit te wisselen. Het IM-en is tegenwoordig vooral voorbehouden aan mijn zoons. En dan vooral de oudste, hij gebruikt het zelfs om na schooltijd af te spreken met vriendjes waar ze gaan voetballen. Op die manier heb ik er niet zoveel moeite mee, want na een snelle chatsessie vertrekt hij lekker naar buiten!

Om even aan te geven hoe grote voetbalfan Bas is: deze week hebben we bij Bavaria 2 'Dutchy Dresses' gescoord. Op onderstaande foto showt Bas even hoe charmant deze staat :-))))))!!!!!!!! Compleet met pruik en pumps!


3 opmerkingen:

  1. Oei, dat mailtje heeft wel veel losgemaakt merk ik :)
    Maar als jij graag extra tijd in de dingen wil steken om met je zoons te chatten moet je je vooral door mij niet laten tegenhouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal ik ook zeker niet doen Jeroen, maar ik ga dan wel even verder op een tijdstip dat de stofzuiger mij niet midden in de kamer staat aan te staren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet jouw zoon er charmant uit. En met het WK in het vooruitzicht is deze outfit een uitstekende keuze.

    BeantwoordenVerwijderen