vrijdag 1 oktober 2010

Kledingactie

Twee keer per jaar doe ik met de kinderen de zogenoemde 'passessie': een keer aan het begin van de lente en een keer aan het begin van de herfst. Dan kijken we wat er allemaal nog past en vooral niet meer past van het jaar daarvoor. Daarna maak ik per kind een lijstje met wat er nodig is en dan is het streven om die lijstjes met één stadsbezoek helemaal te kunnen afwerken. Lukt meestal, soms niet helemaal.

Vanavond was weer het twee-jaarlijkse kleding-uitstapje. Dat is altijd feest; omdat we 's avonds gaan winkelen, maar vooral natuurlijk vanwege alle nieuwe schatten die verworven worden :-)

Nu Bas op de middelbare school zit, heeft hij heel uitgesproken ideeën over wat hij wel en vooral niet mooi vindt. En die ideeën stroken niet altijd met die van mij..... Ik denk natuurlijk vooral praktisch! Toch konden we er vanavond goed uit komen. Hoewel ik liever had gezien dat hij in plaats van die derde spijkerbroek een andere broek had gekozen, maar ach... Als compromis zit er een hele nette spijkerbroek bij :-)

Ook Tim is leuk geslaagd. Hij ging wél akkoord met andere-broeken-dan-spijkerbroeken. Beide heren hebben ook een fijne nieuwe winterjas en dat is wel prettig, zeker voor Bas. Want het is 's morgens voor half 8 inmiddels toch nog aardig fris, brrr.....

Voor Lea is het altijd het leukst shoppen: leuke blouses dit keer met leggings of broeken. Graag had ik er ook nog een leuke rok bij gehad, maar de rokken die we tegenkwamen waren allemaal veeeel te kort en/of ordinair. Dat feest ging dus niet door. Misschien vind ik nog iets leuks op internet... ;-)

Kortom: Ze staan er alle drie weer netjes op!!

1 opmerking:

  1. Haha, die passessie hebben wij ook net achter de rug! Maar niks stadsbezoek met kinders op sleeptouw: deze mama doet - nog steeds - 80% van de kledingaankopen op internet :-)
    Vaste plekken zijn marktplaats.nl en hm.com.
    Ook via marktplaats een mooie gevonden voor jongensbroeken (rond de 10-12 euro, hele goede): http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/coolekoters/

    Shop ze!
    Groet
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen