zaterdag 16 oktober 2010

Lekker zaterdag

Gezellig hoor! Terwijl ik de boel aan het stoffen ben, word ik gade geslagen door Doortje. Ze vindt het allemaal heel leuk en interessant wat ik doe. Als ik met de Swiffer Duster met lange steel aan de gang ben, jaagt ze er achteraan of haar leven ervan af hangt. Daarbij maakt ze soms ook halsbrekende toeren :-))!!
Maar.... komt de stofzuiger tevoorschijn dan maakt ze dat ze weg komt. Die is toch wel zo eng! Ach, dat went nog wel.
Ze is al echt een gezinslid. Wordt heel graag door iedereen geknuffeld en vindt het geweldig om wilde spelletjes te doen.

Verder hebben we vandaag een heerlijk relaxte zaterdag. Met z'n allen rond de grote eettafel, laptops en kranten op tafel, Bas is druk met zijn herbarium dat hij over 2 weken moet inleveren. Kop koffie en een plakje zelfgebakken cake erbij..... Mmmmm

1 opmerking:

  1. Wat een schatje! Erg lief zeg. Onze cavia is ook al aardig gewend, al is ze nog wat schrikachtiger dan ik verwacht zou hebben.
    Verder alles ok dus? Nog geen herfstvakantie, toch? Of maandag wel geloof ik.
    Nou, groeten aan iedereen -
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen