woensdag 27 oktober 2010

Logeren en sportieve middag

Vanmorgen reden Tim, Lea en ik al voor half 9 weg om Lea naar opa en oma Limburg te brengen. Opa en oma hadden namelijk gevraagd om vroeg te komen, zodat ze vandaag nog iets leuks konden ondernemen.
We zijn hier zeer benieuwd wat dat was...

Ik heb daar nog even een lekkere cappuccino gedronken, maar eigenlijk had Lea ons liever zo snel mogelijk de deur uitgegooid. Binnen 3 kwartier waren Tim en ik dus alweer op de terugweg. Bas heeft overigens de ochtend nuttig besteed door aan zijn herbarium verder te werken (is bijna af), verder te lezen in zijn boek dat hij volgende week voor Nederlands uit moet hebben (en lezen is echt niet zijn ding!) en tenslotte zijn bureau op te ruimen (en dat was heel erg nodig!)
Bas had inmiddels lekkere broodjes gehaald, dus na thuiskomst hebben we eerst lekker geluncht.

's Middags had ik voor de jongens een tennisbaan en een squashbaan gereserveerd bij het sportcentrum. Ze hadden namelijk nog steeds tegoedkaartjes. Ik heb ze daar om 14 uur afgezet en ben toen zelf lekker rustig de stad in geweest voor allerlei trutboodschapjes en de grote weekinkopen. Na ruim 1,5 uur meldde ik me weer bij het sportcentrum en daar stonden ze nog steeds op de squashbaan. Nog een kwartiertje later hadden ze het wel gezien en zijn we weer naar huis gegaan.

Het is wel rustig zo zonder Lea. Dat is vooral te merken aan het feit dat de televisie nog niet aan is geweest.... ;-)) Maar we missen haar ook hoor! Ben benieuwd of we nog iets over haar belevenissen horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten