zondag 14 november 2010

Zie ginds komt de stoomboot...

Ja ja, de Sint is weer in het land. Iedereen is hier nu op de hoogte van het Grote Geheim van Sinterklaas en dat geeft een hele nieuwe dimensie aan deze periode.

Zoals ik gisteren al schreef hebben we pakjesavond verplaatst naar Kerst en het schoen zetten naar 5 december. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel ontspannen vind dat we nu niet meer krampachtig hoeven te zingen voor een open haard die die avond natuurlijk niet aan mag omdat zwarte piet er anders niet door kan ;-)
Alle kinderen zijn nu druk bezig met het samenstellen van hun verlanglijstjes: cadeautjes onder de € 10,- voor 5 december en de grotere cadeaus voor de Kerst. Dit alles onder het motto: je mag alles vragen, maar moet maar afwachten wat je krijgt!

Lea overhandigde me zojuist met een grote grijns haar lijstjes....
Deze SinteKerstVrouw moet dus op korte termijn de stad in offe... het web op :-))

1 opmerking:

  1. Leuk zeg! Weer een hele andere fase. Ik moet de jongste nog van alles uitleggen over Sinterklaas, laat staan dat ie er af komt :)))
    Wij krijgen trouwens ook een open haard, over twee weken komt ie. HEERLIJK! Een gashaard, tsja... Die diepteinvestering in een schoorsteen tot dat dak zat er even niet in. Wel heerlijk! Groet, Karen

    BeantwoordenVerwijderen