dinsdag 16 november 2010

23dingen-vervolg

We hebben de 23dingen cursus weer helemaal opgepakt. Afgelopen juni ben ik bij ding 20 gestrand, door (langdurige) ziekte geveld niet meer in staat de cursus af te ronden en het certificaat te krijgen.

Begin september startte de 2e groep collega's met de cursus en ook nu mag ik weer een aantal mensen coachen. Vanmorgen hadden we een tussentijdse terugkom-ochtend waar iedereen die daar behoefte aan had vragen kon stellen.
Een 6-tal mensen maakte daar gebruik van. Helaas was de site van 23dingen niet bereikbaar (Wet van Murphy!) maar toch konden we heel wat vragen beantwoorden, tips geven, mensen weer op weg helpen, enz. Dat varieerde van: "hoe kan ik een reeds gepubliceerd blogbericht bewerken" tot "kan iedereen nu zien wat ik twitter", "hoe werken nu precies die RSSfeeeds", etc.

Ik ga nu zelf ook de cursus weer oppakken en de dingen die ik nog niet gedaan heb afronden.

Enne... collega's: als er iemand vragen heeft: niks is gek, stel ze gewoon, aan mij of een collega!!

1 opmerking:

  1. Ja leuk he, die surprisetijd?? Bij jou dus x3 (of 2?)! Zucht... Sterkte met de drukte ook. Er staan vast meer dan 23 dingen op je lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen