vrijdag 3 december 2010

Hij komt, hij komt....

Het heerlijk avondje staat voor de deur. Bas is vanmorgen naar school vertrokken met de cadeautjes voor de sinterklaasviering in zijn tas. Die verwacht ik begin van de middag alweer thuis.
De prachtige surprises van Tim en Lea staan hier te wachten om vanmiddag mee naar school te gaan.

De trommel die Lea gemaakt heeft...

... en een heuse bioscoop voor een filmliefhebber, gemaakt door Tim

Verder wordt er druk geoefend op de sinterklaasliedjes...


En wat is toch dat roze papier daar op tafel...??

Dat is de aankoopbon van onze nieuwe auto!!!
Na maanden dubben, zoeken, twijfelen, nog meer zoeken, naar garages, enkele proefritten.... zijn we eruit! Afgelopen maandag hebben we een Citroën Grand C4 Picasso gekocht. Een mooie jonge auto, met trekhaak (voor de fietsendrager naar Oostenrijk!) en veel 'mannen-knopjes', oftewel toeters en bellen. Hij heeft zelfs 7 zitplaatsen, zodat we met een kinderfeestje de hele troep naar locatie kunnen vervoeren. En de kleur is: ROOD. Een mooie warme metalic rode kleur - géén brandweerrood!
Deze week heeft de garage er winterbanden onder gelegd en vanmiddag gaan we 'm ophalen. Hij komt, hij komt....

1 opmerking:

  1. OOh!!! Dezelfde auto als wij hebben! LOL! :-)
    Pepijn noemt hem vrolijk 'bus', hij vindt het maar niks zo'n grote auto maar ik vind het supermakkelijk. En toen we gisteren terugreden van IKEA met de auto compleet vol (ik met mijn knieen naast mijn oren tegen het dashboard gedrukt) was hij er wel even heel blij mee... Haha! Veel rijplezier!

    BeantwoordenVerwijderen