donderdag 30 december 2010

Eens een brokkenpiloot....

....altijd een brokkenpiloot. Eergisteren zijn Bas en Tim samen wezen voetballen - hier in de wijk staat sinds kort een zogenaamde pannakooi en die is sneeuwvrij gemaakt. Daar liepen ze op hun voetbalschoenen - met noppen! - naar toe, maar op de terugweg naar huis ging het helaas mis.
Ze maakten beiden een uitglijder maar Bas kwam daarbij erg ongelukkig op zijn pols terecht. Thuis eerst gekoeld en daarna in een drukverband gedaan. Toen hij 's avonds echter nog steeds kermde van de pijn hebben we toch maar de doktersdienst gebeld. Daar kon hij een uurtje later terecht. De dienstdoende huisarts vertrouwde het niet en stuurde ons door voor een röntgenfoto.
Daaruit bleek dat de pols gelukkig niet gebroken is, maar hij heeft wel behoorlijk bandletsel. De pols is dus vakkundig ingezwachteld en volgende week woensdag mogen we ons weer melden op de gipskamer :-((
Extra handicap is dat Bas linkshandig is. We moeten zijn eten dus voor 'm in stukjes snijden.


4 opmerkingen:

  1. Sterkte Bas! Ook hier een linkspoot :-)

    Enne, met je naam als Sterretje vind ik eigenlijk dat je naadloos in Oh Oh Cherso kan, Es! LOL!!!
    Groet
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Bas toch!
    Oma zegt: Hoe moet dat nu met het vuurwerk. Toch maar rechts proberen? Wees voorzichtig.

    Opa, ook een linkspoot:
    Maar ook een goede gelegenheid om rechts proberen te eten!

    Groetjes aan iedereen, wij zijn vanavond bij P+J+S (en V)

    Heleen en Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, Ka, eerlijk gezegd baal ik wel van die bijnaam in Oh Oh Cherso (Rob: wa's da?? :-))
    Maar ik was eerst, ha! En het is mijn koosnaampje, dus... ik laat het lekker zo!
    Trouwens, naadloos? Volgens mij zou ik behoorlijk uit de toon vallen, LOL :0

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opa en oma Limburg: leuk dat jullie gereageerd hebben. We zien wel hoe het vanavond gaat met het vuurwerk. Veiligheid boven alles!
    We bellen vanavond.

    Es

    BeantwoordenVerwijderen