zondag 16 januari 2011

Kroonjaar

Gisteren werd ik 40 jaar. Je voelt er niks van!
De familie had de kamer mooi versierd.....

......en de kinderen hadden tekeningen en gedichten gemaakt.
Ik kreeg een heerlijk ontbijtje. Twee keer trouwens, gisteren én vandaag!
En ik ben verwend met prachtige bloemen!
Veertig tulpen van mijn lief....

En een prachtig boeket van de familie....



Gistermiddag zijn we ons gaan oriënteren op een tuinkamer: we willen een gedeelte van ons terras laten overkappen en met tuindeuren afsluitbaar maken. Dat wordt mijn cadeau. We zijn heel veel wijzer geworden!

Vanmiddag was de familie - ouders, schoonouders, broers, (schoon) zussen met kinderen - uitgenodigd voor een High Tea Party op locatie. Dit was erg gezellig en lekker! Het weer was zo prachtig, bijna lente-achtig, dat de kinderen heerlijk buiten konden spelen.
Hieronder een kleine foto-impressie....




1 opmerking:

  1. Esther,

    van harte gefeliciteerd - zo te zien heb je een prachtige verjaardag gehad! Het is leuk om via je blog een beetje bij te blijven wat er gebeurd in je leven, zakelijk en prive.

    Vanuit Den Haag de hartelijke felicitaties nogmaals!

    Dennie

    BeantwoordenVerwijderen